Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 200,10 € a máte dopravu ZADARMO
  1. Úvod
  2. Podpora
  3. Často kladené otázky

Často kladené otázky

Akú kameru alebo kamerový set si mám vybrať pre svoj domov?  
Bezpečnostný kamerový systém by mal byť vybraný a zostavený s presnou znalosťou parametrov. Wifi kamera je ideálna do otvorených priestorov, kde nie je rušený signál. Kameru nie je potrebné pripájať k rekordéru káblom, ale vyžaduje samostatné napájanie. Analógový systém AHD kamery je z hľadiska inštalácie veľmi jednoduchý, v závislosti od typu je vhodný pre vnútorné aj vonkajšie použitie. Najmodernejšia IP kamera prenáša digitálny signál a je vhodná pre vnútorné aj vonkajšie použitie. 

Ako by som mal kameru udržiavať? 
Naše bezpečnostné kamerové sety nevyžadujú špeciálnu údržbu, dôležitejšie je, aby boli správne nainštalované. Skôr by sa mala venovať väčšia pozornosť tomu, aby boli konektory počas inštalácie úplne vodotesné, pretože vlhkosť môže časom spôsobiť koróziu a zastaviť kamery. Ak si na to dáte pri inštalácii kamerového systému pozor, s najväčšou pravdepodobnosťou nebudú so systémom žiadne problémy. 

Je možné kamery kombinovať? 
Môže to byť v určitých medziach, pretože závisí od rekordéra, ktoré kamery rozpozná. Disponujeme rekordérom, ku ktorému je možné pripojiť AHD kamery a IP kamery (XVR rekordér). IP rekordér rozozná aj niekoľko kamier, či už majú rozlíšenie 2, 5 alebo aj 8 mpix a možno ich aj kombinovať. Ak chcete kamery kombinovať, mali by ste nás kontaktovať telefonicky, aby sme pre vás zostavili ten najlepší bezpečnostný kamerový systém. 

Nevyznám sa v kamerách, neviem aký typ bezpečnostného kamerového systému by som potreboval. Vykonáva spoločnosť aj poradenstvo a prieskum oblasti, ktorá má byť pokrytá? 
Ak si zákazník nevie vybrať z našej ponuky, najlepšie je zavolať a dohodnúť sa, akú veľkú plochu je potrebné pokryť, či je tam osvetlenie, aké funkcie sú potrebné (napr. pohybový senzor) a ostatné, čiže preberieme detaily . V takom prípade  sa odporúča porozprávať cez online chat alebo telefonicky. 

Platí sa poplatok za inštalačné práce? Ak áno, aké dodatočné náklady môžem očakávať?
Nie je potrebný špecialista na inštaláciu kamerového systému. Naše monitorovacie kamerové systémy posielame nastavené, takže kamery stačí navŕtať a viesť káble. Jednou z výhod našej spoločnosti je, že v prípade našich kamerových systémov je pripojenie veľmi jednoduché, nie je potrebné platiť samostatného odborníka. 

Zaoberá sa firma aj údržbou vybudovaného kamerového systému, alebo vykonáva len komerčnú činnosť? 
Veľkou výhodou našich kamerových setov je, že nie je potrebné zapájať profesionálov do inštalácie, nastavovania či údržby. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom objednaného bezpečnostného kamerového setu sme Vám samozrejme k dispozícii, kontaktujte nás telefonicky! 

Aké spôsoby platby sú možné? 
- bankový prevod: na základe prijatej objednávky vystavíme faktúru a tú následne prepošleme na Vami uvedenú e-mailovú adresu v objednávke. Faktúra obsahuje všetky údaje potrebné k platbe. Ak kupujúci zašle potvrdenie o platbe, tovar odošleme. Bez potvrdenia musíte čakať, kým prevedená suma príde na náš bankový účet, čo môže trvať aj niekoľko dní. 
- na dobierku (najbežnejšie a najjednoduchšie): tovar zmontujeme a odovzdáme kuriérskej službe (DPD). Kupujúci platí kuriérovi. V tomto prípade príde objednaný tovar zákazníkovi do 1, maximálne do 2 pracovných dní.

Aké sú možnosti dopravy? Aké dodatočné náklady sú s tým spojené? 
Spolupracujeme s kuriérskou službou DPD. Objednaný tovar dodajú maximálne do dvoch pracovných dní. Pri objednávke nad 200 € je doprava zadarmo a pri objednávke pod 200 € je doprava 5 €.
Druhou voľbou  zaslania objednávky je cez Zásielkovňu .Pri objednávke nad 200 € je doprava zadarmo a pri objednávke pod 200 € je doprava 5 €. Objednaný tovar  doručia na Vami zvolené výdajné miesto  do 2-5 dní.

Produkt je poškodený, čo mám robiť? 
Ak aj napriek našej maximálnej starostlivosti a úsiliu príde objednávka z nejakého dôvodu poškodená, okamžite nám to nahláste, čo je najjednoduchšie urobiť na nasledujúcom odkaze: https://www.kamerove-sety.sk/Reklamacny-formular-a8_0.htm Poškodené dodané produkty sú okamžite nahradené, ale našťastie je tento krok nutný len veľmi zriedka. 

Ak sa v budúcnosti vyskytne technický problém, je možné kontaktovať spoločnosť kvôli servisu? 
Vo veci servisu je najlepšie nás kontaktovať osobne (reklamačný formulár, mobil, chat, mail). Najčastejšie problémy s kamerovými systémami vieme vyriešiť po telefóne (k dispozícii sme aj na mobilných telefónoch každý pracovný deň od 8.00 do 16.00 hod.) a len veľmi zriedkavo sa dostaneme k reklamácii, kde je potrebné niečo zo sady bezpečnostných kamier vrátiť. Samozrejme, aj v tomto prípade je najlepšie nám chybu nahlásiť na odkaze uvedenom v predchádzajúcom bode: https://www.kamerove-sety.sk/Reklamacny-formular-a8_0.htm

Akú záruku poskytuje spoločnosť na produkty a služby, ktoré predáva? 
U nás zakúpené bezpečnostné kamerové sety, kamery a rekordéry - či už ide o IP kamerový systém, AHD kameru, alebo bezdrôtový Wi-Fi kamerový set - majú záruku 24 mesiacov. Na naše produkty vykonávame aj pozáručný servis, ale bohužiaľ sa môže stať, že nie všetky produkty bude možné opraviť. 

Ako pripojiť kamerový set k smartfónu? 
Táto operácia nie je vôbec náročná, stačí pripojiť rekordér kamerového setu k routeru a následne do telefónu nainštalovať softvér Bitvison. Natočili sme o tom aj samostatné video, ktoré nájdete na našej stránke v hlavičke, menu/videonávody: https://www.kamerove-sety.sk/Video-navody-c32_168_2.htm Video je možné sledovať so slovenskými titulkami. 

Ako môžem zdieľať videá? 
Záznamy zaznamenané bezpečnostným kamerovým systémom je možné jednoducho a rýchlo stiahnuť aj do počítača a po stiahnutí naďalej slúžia ako klasické videá.